Časté otázky a odpovede

Do koľkých dní mi bude tovar doručený?

V prípade, že je zvolený tovar naskladnený, vaša objednávka bude doručená zvyčajne do troch pracovných dní.

Avšak, pokiaľ vo vašej objednávke bude produkt, ktorý máme na sklade u distribútora, doručenie objednávky môže trvať dlhší čas. V takom prípade Vás vždy e-mailom kontaktujeme.

 

Koľko stojí doprava?

...

 

Čo je to "cena pre registrovaných"?

Pokiaľ ešte nemáte u nás účet a nie ste u nás registrovaný, pri každom produkte môžete vidieť dva typy cien:

  1. Normálna cena - Predajná cena pre nezaregistrovaných
  2. Cena pre zaregistrovaných - Zľavnená cena pre registrovaných

V prípade že sa rozhodnete vytvoriť si u nás účet, získate prístup k špeciálnym cenám pri každom jednom produkte. Zľavy sa líšia od produktu k produktu - zvyčajne sa pohybuje medzi 1% - 5%.

Zaregistrovať sa môžete kliknutím na tento odkaz.

Ako postupovať pri reklamácii?

 Postupujte prosím podľa pokynov na tomto linku.

Kedy bude vypredaný výrobok opäť skladom?

...

Aké platobné formy poskytujete?

 Pri objednávkovom procese v kroku č. 2 si môžete zvoliť akúkoľvek formu platby z nasledujúcich možností:

  • Dobierka - Hotovosť pri prevzatí
  • Platba online kartou
  • Platba online bankovým prevodom
  • Bankový prevod

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie